söndag 29 juni 2014

Kliar i fingrarna!

Det va så längesen jag bakade!! Nu är jag ledig ett par dar så jag tänkte passa på att fylla upp frysen med lite go'fika ;-)
Kanelbullar, cupcakes, daimsnittar och annat gott:-)

Imorgon hade jag tänkt bege mej till gymmet. Gymmet!! Kära nån så längesen det va jag var där! Jag tänker som så att en måndagsförmiddag är där säkert inte så mycket folk ;-p jag ska bekanta mej med redskapen tänkte jag... 
Passa på att dra dit nu när maken har semester :-)

Vi tänkte planera in lite aktiviteter för semestern. Mannen har redan haft en vecka och har således två kvar. Vi ska hinna med Skånes djurpark, Tosselilla, brio lekoseum och lite pill och fix hemma. 
I augusti tänkte vi åka till tivoli, eller kanske Bakken. Får se :-)

I onsdags var vi i Borgeby på Borgeby fältdagar. Det gillade kidsen. Dom va så duktiga hela dagen så vi berömde dom verkligen när vi åkte därifrån. 
Lite maskiner för dom att kika på ;-) 

Nä minsann, nu ska jag spåna på lite att baka imorron ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar