tisdag 4 mars 2014

Lite smått stressad...

På lördag ska jag överlämna två fina tårtor. 
Bottnarna (sånär som på en omgång) är klara. Allt till dekorationer är inhandlat. Men tiden känns knapp!

Jag jobbar kväll imorgon så jag hinner kanske göra klart bottnarna. 
På torsdag måste jag göra alla dekorationer. Ta upp bottnarna ur frysen. 
Fredag lägga ihop och dekorera. 
Lördag - göra det sista 😉 

Det ska bli himla kul och jag har en bild utav hur de ska se ut, i huvudet. Kommer (förhoppningsvis) bli kanonbra :-)

Om jag orkar ikväll så ska jag ge mej på nån liten dekoration ;-)

Just de! Fettisdagen idag, hade tänkt jag skulle göra en semla till mig själv nu när maken är på kurs. 
Men vi fick en sån bamsesemla på jobbet så jag orkar inte äta fler idag! ;-) 


Håller på att planera inför Vincents 5årskalas. Han önskar sej en trevåningstårta (!?) men Batman, Spider-Man, Hulken och nån mer... 
Jodå, mamma ska fixa... ;-p 

Vill så gärna ha ett kalastema - flera olika kakor dekorerade snyggt. Men shit, vilket jobb! 
Kanske nästa år? ;-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar