torsdag 24 juli 2014

Hälleviksmys


Oj vad sommaren går. 
Min första semestervecka har snart gått, har tre kvar efter det ;-)

Solen skiner och värmer oss som attan. Poolen hemma ligger på ca 28* så det blir ett dopp varje dag. 

Just nu befinner jag och kidsen oss hos sisL i Hällevik. 
Idag har vi legat vid stranden och haft det skönt (eller ja... Sand, kallt vatten, sand, stenkoll på kids, solkräm...) ;-) 
Ungarna tyckte de va superhärligt! Ja, jag oxå ;-)
Smorde in mej och barnen men vi har ändå blivit lite röda. Får smörja oftare imorron när vi planerar att åka till Hälleviksbadet. 


Jag och Sis tog en liten löprunda efter kvällsmaten. Hon springer inte och jag vill bli bättre. Vi sprang väldigt mycket av vår 2,7km sträcka. Hon va grym ;-) 


Jag försöker ut och springa varannan dag så jag längtar redan efter nästa tur. Tanken är ju att jag ska springa Lilla barnets lopp i Landskrona den 30/8, 5km. Det ska gå :) 

Jag har beställt lite nya linnen ifrån #minresaräknas @mrrofficial. Snygga och väldigt härlig kvalité. Har än så länge bara fått hem mitt rosa (älskar rosa ;-)) och väntar på mitt vita. 

Blev genast roligare att röra på sej ;-)

Snart dags att krypa till sängs så man orkar med en ny dag imorron :-)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar