lördag 28 december 2013

Mellandagar


Det har inte blivit så mycket bakat de senaste dagarna. Fick tacka nej till en jättespännande utmaning... 

Tvåvåningstårta med hästtema! 
Wow, jag planerade den här tårtan innan jag ens bestämt mig för att göra den eller ej. Det hade varit så kul men jag hann inte med :( jättesynd. 

Julen kom och försvann så fort. 
Lillejul firades här hemma med mina syskon och mormor. Det va längesen mormor var med och det va så mysigt :-)
Camilla hade bakat Mullvad efter syrrans önskemål :-) något som vår farmor alltid bakade förr :-)
Jag hade gjort en apelsincheesecake, så god :-) och så såklart lussebullar och lite julgodis. 

Julafton firades oxå här, med hela makens släkt, nästan. Saknade två personer men så är det när man har julfirande på två sidor. Nu satsar vi på att va samlade allihop till juldagen nästa år, och jag längtar redan ;-)



Jag gjorde en liten sats med struvor som jag tog med till min farbror på annandagen. Missade att ta kort på dom ;-) 
Där åt vi iallafall grönkålssoppa, så himla gott :-)

I helgen är det jobb som gäller. Har precis kommit hem efter ett kvällspass och ska upp imorgon bitti för ett dagpass. Så det drar i ögonen nu...

Lite bilder på våra tomtar bjuder jag på ;-)

Gonatt!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar