tisdag 8 april 2014

BlogLove

Inne hos sockerrus  hittade jag den här "Blog Love"-utmaningen. Från Lisas sida:

"För dig med blogg, häng på trenden och sprid en massa bloggkärlek. Lägg exempelvis upp bilden (har nedanför) i ett inlägg, länka till ca 5 bloggar och skriv gärna några positiva ord om varför du gillar just de bloggarna. Var med och sprid kärlek helt enkelt, gör andra glada och stärk bandet mellan oss bloggare."


Så då tänkte jag nämna 5 bloggare som jag gillar och varför:

Sabina - en skånetjej som bakar massa gott och tar fantastiska bilder av sina verk!

Ulrika - en tjej som bakar både tårtor, kakor, bullar, bröd och lagar mat - därifrån hämtar jag mycket inspiration och lånar recept ;-)

Frida- en blogg jag nyss upptäckt, hittade henne på instagram. Hennes bakverk ser väldigt goda ut ;-)

Lisa - alltså denna tjej och denna blogg ;-) Hon har bakat tillsammans med Roy Fares och har varit med i Dessertmästarna på TV. Hennes recept är flitigt använda av mej och hennes skapelser är en fröjd för ögat ;-)

Åsa - Åsa är kvinnan bakom bloggen 56kilo där hon delar med sej utav sitt levnadssätt med LCHF och  periodisk fasta. Hon har massor av bra recept på både bakning och mat ;-)

Vilka bloggar gillar du?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar