lördag 12 april 2014

Dagens!

Överraskingstårta fylld med Chokladbottnar och chokladboll(delicato)fyllning. Använde receptet från delicatobollarna och tillsatte vaniljkräm. Sagolikt gott!
Spacklad med smörkräm blandat med hallonpuré, så gott! 

Den blev lite fräck :-) det va en aning drygt att sätta dit alla små silverkulor men det blev ju bra! Satte Olivia i stjärnor runt tårtan. 


Jag hade även bakat Leilas brownie med vit choklad och valnötter - det önskade  hon sej ;-)
Så himla mäktig kaka så det är inte klokt! Olivia tog fyra bitar (!) så hon tyckte nog den var god ;-)

Syrran hade bakat en snickerskaka efter ett recept hos 56kilo. Herregud, även den så sanslöst god! Fick med mej lite hem ;-) 

Lyckades inte äta så himla mycket av allt det söta (tack och lov) för kalaset började med grillat, så gott och så härligt väder för det idag. ;-)

Nu har barnen kommit i säng och själv sitter jag i soffan under en filt ;-) snart läggdags för oss vuxna oxå. 
Imorron ska vi ha en "låtsasfödelsedag" för mej då jag fyller år på måndag och jobbar hela dagen. Vincent tycker det är jätteknasigt att jag ska jobba på min födelsedag! :-o söta unge ;-*







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar