lördag 19 april 2014

God tårta!


Min goda brownietårta med hallonmarängsmörkräm ;-) sååå god!!

Igår hade jag bjudit hem svärföräldrarna och svägerskor på födelsedagsfika ;-) 
Bakade den goda tårtan, hade butterkaka i frysen som Vincent så gärna ville ha, Daimbiskvier och några vaniljcupcakes ;-)

Smarrigt!! Älskar att ha en liten kakbuffé ;-) 

Systeryster kom in på en snabb fika när hon ändå körde förbi ❤️ Mysigt :-) 

Idag har vi varit på Sösdala marknad, passade på att gå inom vår fina blomsteraffär för att köpa en liten blomma eftersom vi blivit bortbjudna. Bestämde mej för att köpa dessa nya fina muggar då jag tröttnat lite på våra andra ;-)
Mysiga! Ser fram emot frukosten imorron :-)

I eftermiddags var vi hemma hos en kompis till Vincent. 
Så himla trevligt! Jättetrevliga föräldrar! Gud, dom träffar vi gärna fler gånger, nu hoppas vi dom känner likadant :-p det blev både lunch, fika och middag! Himla lättsamt. 

Nu är det dags att sova här. Imorron ska jag jobba kväll så jag behöver minsann mina timmars sömn. 

Sov gott! 

(Fika jag hade med till jobbet igår ;-))




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar